6 денний тур Гуцул РАЙд - 6 Днів

461

ДАТИ ПОЇЗДКИ AVAILABILITY ЦІНА ВІЛЬНИХ МІСЦЬ
30 Квітня, 2022 - 5 Травня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
14 Травня, 2022 - 19 Травня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
18 Червня, 2022 - 23 Червня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
25 Червня, 2022 - 30 Червня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
2 Липня, 2022 - 7 Липня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
9 Липня, 2022 - 14 Липня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
16 Липня, 2022 - 21 Липня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
23 Липня, 2022 - 28 Липня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
6 Серпня, 2022 - 11 Серпня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
13 Серпня, 2022 - 18 Серпня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
20 Серпня, 2022 - 25 Серпня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available
27 Серпня, 2022 - 1 Вересня, 2022 Guaranteed ₴ 3,600.00
20 Available

Подорожуючи Карпатами на велосипеді, ви поринете в атмосферу мальовничих гір, де на вас чекає чарівна природа, свіже повітря Карпат, яке оживляє відчуття та оновлює здоров’я, чарівні краєвиди, гірські річки та ліси, мальовничі куточки Західної України, гуцульська гостинна культура. Романтика та яскраві емоції чекають вас у нашому велотурі Карпатами!

Велотур з поселенням у сільських садибах зеленого туризму зі всіма сучасними умовами, смачна домашня українська кухня – це основні складові чудового відпочинку. Цікаві маршрути цього туру, дорогами, стежками та хребтами розкриють для вас наймальовничіші куточки, ознайомлять з пам’ятками архітектури, допоможуть вам розвіятися і відпочити від сірості й повсякденності міських буднів. Насолоджуйтеся яскравим відпочинком разом з нами у велотурах Карпатами.

Переваги нашого регіону в тому, що тут немає комарів та кліщів, комфортна температура для катання, цілюще повітря, на маршрутах є джерельна вода та лісові ягоди. Все для гарного відпочинку!

Огляд

Програма туру:

Кілометраж, темп і час у дорозі розраховані на людей із середнім рівнем підготовки. Досвідченим велотуристам та початківцям потрібно підлаштовуватися до більшості учасників групи середнього рівня підготовки.

Розпорядок дня:
09:00 – 09:30 – Сніданок
09:30 – 10:00 – Збори
10:00 – 10:15 – Виїзд на велотур
16:00 – 17:00 – Повернення на базу
17:00 – 18:00 – Душ, ручне прання
18:00 – 19:00 – Вечеря
19:00 – 23:00 – Вільний час

У вільний час можна замовити сауну або відвідати колибу (гуцульський ресторан), побувати у ремісничій броварні Микуличин та спробувати крафтового пива. Якщо прагнете ще екстриму — можна покататися на квадроциклах чи сплавитись на рафті гірською річкою. Або вибрати прогулянку на конях*

*Розваги у вільний час не входять у вартість туру.

День 1 :
День 1

Микуличин – Водоспад Гук – Татарів – Ворохта – Микуличин


Ранок. Прибуття потягом до Івано-Франківська, переїзд до Микуличина. Поселяємося в садибах, сніданок, збори. Після ознайомлення з технікою безпеки вирушаємо на велосипедах до водоспаду Гук «Президентським» маршрутом. Наступна частина маршруту — Ворохта з довгими кам’яними мостами — віадуками. Споруджені вони за Австрійської імперії, у 1894 році. У Ворохті любителів гострих відчуттів чекає повітряний екстрим зіп-лайн (вiдео), який дозволяє здійснити політ над землею довжиною 700 метрів. Після чого повертаємося з найкращими враженнями в Микуличин.
Наприкінці туру завітаємо до пана Юрія на дегустацію меду, вин, лікерів та настоянок на карпатських травах та корінцях.

Цікавинки дня:
Водоспад Гук: у Карпатах місцеві жителі називають водоспади гуками, тому що гучні та чути їх здалеку. Розташований в кількох кілометрах від Микуличина, знаходиться в надзвичайно гарній місцині. На вузькій дорозі вздовж потічка буде робота для ваших фотоапаратів. Річечка, яка спадає з 15-метрової висоти з гучним шумом, називається Женець. Викривлені геологічні пласти скель додають водоспаду містичності.
Залізничний арочний міст (віадук): у Ворохті знаходиться і один з найстаріших і найдовших кам’яних арочних мостів Європи (130 м), довжина однієї з арок — 65 м. Цей знаменитий залізничний міст збудовано в 1894 році і прослужив він до 2000 року. Зберігся у Ворохті один з найдавніших храмів дерев’яної архітектури — церква XVII століття Різдва Пресвятої Богородиці. Вона була збудована у 1615 р., коли Ворохта була ще присілком с. Микуличин, і серед інших однотипних гуцульських храмів вирізняється найбільш досконалими пропорціями та гармонійними формами.

Рельєф гірський, асфальт 90% / ґрунт / камінь. Протяжність 45 км.

День 2 :
День 2

Микуличин – Ямна – Яремче – Дора – Микуличин


Прокидаємося зранку, снідаємо та вирушаємо в Яремче, оглянемо водоспад Пробій, вольєрне господарство з оленями та дикими кабанами, водоспад Дівочі сльози, монастир пророка Iллi. Не забудемо зазирнути на сувенірний ринок, побачимо величні скелі з готичними складками, які своїми обрисами нагадують велетенського слона. Після мандрівки повертаємося до місця проживання. (вiдео)

Цікавинки дня: найцікавіше місце в Яремчі — восьмиметровий ступінчастий водоспад Пробій, над яким перекинутий пішохідний міст через р. Прут. Неподалік мосту розташований гуцульський ринок, де можна придбати різноманітні сувеніри, виготовлені місцевими умільцями, а перейшовши мостом на інший бік ріки, потрапимо до пам’ятки архітектури – ресторану «Гуцульщина». З окраїни поселення зі сторони с. Ямна можна дістатись до скель Довбуша однойменною стежкою. Місцеві скелі та печери овіяні легендами про уславленого лідера опришків.

Рельєф гірський, асфальт 90% / ґрунт / камінь. Протяжність 40 км.

День 3 :
День 3

Микуличин – Поляниця – Буковель – Микуличин


Сніданок, сьогодні у нас екватор нашого туру (більшість туристів приїжджає на п’ять днів), проведемо його без навантажень, адже завтра на нас чекає підйом у гори. А зараз покатаємося задля задоволення до найсучаснішого гірськолижного курорту в Україні — Буковелю. В Татарові зупинимося біля братської могили австрійських солдатів із пам’ятником часів Першої світової війни.На Буковелі у нас 2-3 години вільного часу для розваг де буде можливість піднятися підйомником на оглядовий майданчик, звідки відкривається чудовий вид на красуню Говерлу та загадкові Горгани після чого можна спуститись на буковельських гірках. В теплу пору року є можливість купатися в озері. На Буковелi до травня гiрськолижний оксамитовий сезон, тому можна залишити велосипеди, взяти на прокат лижi та покататись.

Цікавинки дня:
Буковель: наймолодший і найбільш зростаючий гірськолижний курорт України. На Буковелі діє байк-парк, три велотраси різного рівня складності загальною протяжністю близько 11 км. Створювати байк-парк на Буковелі допомагав Ярослав Лукан, директор і творець байк-парку в Чехії. (вiдео)

Рельєф гірський, асфальт 95% / ґрунт / камінь. Протяжність 50 км.

День 4 :
День 4

Микуличин – Вороненка – перевал Беркут – Яблуниця – Микуличин


Сніданок, швидко збираємося, щоб не запізнитись на потяг о 10:00, яким під’їдемо декілька зупинок до початку нашого наступного маршруту. Починається він на кордоні між Івано-Франківською та Закарпатською областями, в с. Вороненка. Маршрут проходить старим польсько-чехословацьким кордоном на висоті 1000 м н.р.м. до перевалу Беркут. З перевалу нас чекає незабутній швидкісний спуск.

Цікавинки дня:
Яблуницький перевал (Татарський перевал): висота — 931 м над рівнем моря. Розташований на території Гуцульщини, на межі Закарпатської та Івано-Франківської області, на південно-західній околиці села Яблуниці. Через Яблуницький перевал у ХІІІ ст. проходила в південно-західну Європу монголо-татарська орда (звідси друга назва). На перевалі знаходиться великий сувенірний ринок, відомий і в Карпатах, і по всій Україні. Тут можна придбати унікальні вироби народних майстрів зі шкіри, хутра та вовни, кераміки, металу, дерева.

Рельєф гірський, ґрунт / камінь / асфальт 60%. Протяжність 40 км.

День 5 :
День 5

Микуличин – Каньйон – Нафтові родовища – Микуличин


Сніданок. Сівши на велосипеди, ми досить швидко потрапляємо в казкове місце каменю й води — це каньйон річки Прутець-Чемегівський.(вiдео) Тут варто затриматися, походити серед великих брил та скель, порослих мохом різноманітних кольорів. Якщо дозволить погода, можна буде покупатись. Далі рухаємося дорогою вздовж каньйону до місця, де наповнюють нафтою вантажівки-цистерни, після чого транспортують чорне золото на Надвірнянський нафтопереробний завод. Дорогою побачимо історичну оселю часів українського визвольного руху, де проживав легендарний сотник УСС Григорій Голинський, який боровся та загинув за нашу свободу. Доїхавши до крайньої хати села без електроенергії та інших благ цивілізації, повертаємося до нашого комфортного місця проживання.

Цікавинки дня:
Каньйон на р. Прутець-Чемегівський: уздовж річки Прутець утворився кам’яний каньйон, який простягається на багато кілометрів і вражає своєю красою. Рухаючись уздовж каньйону, побачимо різноманітну його природу, надзвичайно багату рослинність, яка там немов вросла в його кам’яні стіни. Вздовж каньйону є залишки старої вузькоколійної залізниці, якою колись транспортували ліс.
Залишки австрійської греблі: кляуза (нім. klause — «ущелина») — гідротехнічна споруда, призначена для сплаву лісу маловодними гірськими річками Карпат. (вiдео)

Рельєф гірський, ґрунт / камінь / асфальт 40%. Протяжність 35 км.

День 6 :
День 6

Микуличин – скелі Костел – гора Рокита – полонини – гора Маковиця – Микуличин


Зранку снідаємо і знову сідаємо на велосипеди. Маршрут починається біля моста через річку Прутець. Уздовж річки рухаємося до скель Костел, асфальт швидко закінчується, та починається важкий підйом на гору, але про труднощі нам допомагають забути ягоди, які ростуть обабіч дороги. Далі їдемо на гору Рокита. Тут у гуцульській колибі познайомимося з пастухами та скуштуємо справжнього полонинського сиру (будз, вурда) й масла. На вершині фотографуємося, обідаємо і рухаємося через мальовничі полонини на гору Маковицю, спускаємося в Ямну і їдемо до місця проживання.

Цікавинки дня:
Гора Костел (Костьол): вивершується потужною скелею.
Гора Рокита (1111 м н.р.м.): (вiдео) у ясну погоду з гори Рокита видно ледь не половину Гуцульщини та навіть її «ворота» — покутське місто Коломию, а також обласний центр Прикарпаття — Івано-Франківськ. А з інших вершин її можна безпомилково знайти за чітким орієнтиром — потужною ретрансляційною вежею.
Гора Маковиця: вершина Маковиці і її схили покалічені траншеями окопів, виритих ще в часи Першої і Другої світових воєн. Тут відбувалися тяжкі бої. А на горі Смерічок, одній з вершин хребта, що тягнеться від селища Делятин та вершини Малевої до вершини Лисини-Космацької від артилерійського вогню росіян загинуло багато румунських вояків. Жителі з ближніх сіл у свята ходять на гору Смерічок молитися. Ще дотепер знаходять стріляні гільзи від рушниць і гармат, а корпуси гарматних снарядів гуцули використовують як ковадла для клепання кіс.

Рельєф гірський, ґрунт / камінь / асфальт 5%. Протяжність 25 км.

Микуличин – скелі Костел – гора Рокита – полонини – гора Маковиця – Микуличин


Зранку снідаємо і знову сідаємо на велосипеди. Маршрут починається біля моста через річку Прутець. Уздовж річки рухаємося до скель Костел, асфальт швидко закінчується, та починається важкий підйом на гору, але про труднощі нам допомагають забути ягоди, які ростуть обабіч дороги. Далі їдемо на гору Рокита. Тут у гуцульській колибі познайомимося з пастухами та скуштуємо справжнього полонинського сиру (будз, вурда) й масла. На вершині фотографуємося, обідаємо і рухаємося через мальовничі полонини на гору Маковицю, спускаємося в Ямну і їдемо до місця проживання.

Цікавинки дня:
Гора Костел (Костьол): вивершується потужною скелею.
Гора Рокита (1111 м н.р.м.): (вiдео) у ясну погоду з гори Рокита видно ледь не половину Гуцульщини та навіть її «ворота» — покутське місто Коломию, а також обласний центр Прикарпаття — Івано-Франківськ. А з інших вершин її можна безпомилково знайти за чітким орієнтиром — потужною ретрансляційною вежею.
Гора Маковиця: вершина Маковиці і її схили покалічені траншеями окопів, виритих ще в часи Першої і Другої світових воєн. Тут відбувалися тяжкі бої. А на горі Смерічок, одній з вершин хребта, що тягнеться від селища Делятин та вершини Малевої до вершини Лисини-Космацької від артилерійського вогню росіян загинуло багато румунських вояків. Жителі з ближніх сіл у свята ходять на гору Смерічок молитися. Ще дотепер знаходять стріляні гільзи від рушниць і гармат, а корпуси гарматних снарядів гуцули використовують як ковадла для клепання кіс.

Рельєф гірський, ґрунт / камінь / асфальт 5%. Протяжність 25 км.

Поширені запитання - Для радіальних велотурів

Що потрібно зробити, щоб потрапити в групу?
З порядком реєстрації учасників ви можете ознайомитися в «Деталях участі».

Як дістатися до бази ВелоРАЙд?
Потягом до Івано-Франківська. Відразу біля вокзалу сісти на маршрутку в напрямку: Буковель, Ворохта або Ясіня. Попросити водія маршрутки зупинитися в Микуличині біля церкви. Пройти далі 100 метрів до вивіски «Велопрокат».

Як уникнути істотного запізнення на велотур?
Зателефонуйте інструктору і домовтеся про приїзд за день до початку велотуру.

Скільки людей вже є в групі, який склад і вік учасників?
Велопохід відбудеться в будь-якому разі! Переживати з цього приводу не потрібно. Коли рішення про участь прийнято, надсилайте заявку, готуйте речі і купуйте квитки. Точна кількість учасників зазвичай стає відома за декілька днів до початку туру, так що ми самі дізнаємося це не набагато раніше за вас. А що стосується складу і віку учасників, група підбирається абсолютно спонтанно, тому ніколи невідомо заздалегідь, хто буде вашим партнером в команді. Можу вас запевнити тільки в одному: подібні активні тури приваблюють виключно цікавих і неординарних людей, тому ви обов’язково зустрінете там однодумців. Адже подібне притягує подібне.

Який порядок оплати за участь?
Оплата вартості туру відбувається після прибуття в стартову точку маршруту с. Микуличин. Для бронювання місця в турі ви висилаєте заявку на участь у турі, при наявності вільних місць ви отримаєте відповідь, після чого вам потрібно буде здійснити передоплату.

Важко чи легко в велопоході?
«У мене немає досвіду — чи впораюсь я?» Все відносно. Карпати — це гірська місцевість. Буде і легко (на спусках), і важко (на підйомах). Та в цьому й уся суть активного відпочинку: тіло відмінно тренується і оздоровлюється, в той час, як з голови вилітає все непотрібне, а ваші свідомість і розум чудово відпочивають та відновлюються. З приводу останнього питання… Так, ви впораєтесь за умови, що заздалегідь приймете для себе таке рішення. Інакше й бути не може — це правило працює в будь-якій сфері нашого життя. Велотур розрахований на звичайних людей, тобто не треба бути спортсменом для того, щоб поїхати в велотур. З кожним днем рівень маршруту буде поступово ускладнюватися, шостий і сьомий день пройдуть маршрутами для досвідчених велосипедистів. Якщо ви любите цілий день тиснути на педалі, дивлячись в асфальт, — цей тур не для вас.

Як вирішене питання щодо харчування учасників?
У нас домашня українська кухня, сніданки та вечері на базі готуються з натуральних продуктів. Коли ми будемо в дорозі, обід складатиметься зі свіжих бутербродів. Домашня їжа, що подається на нашій базі, приготовлена в кращих традиціях карпатської кухні, яка здавна славиться своїм відмінним смаком, різноманітністю традиційних страв з натуральних продуктів, а також відома своїми великими порціями. Відмінне відновлення сил після активного відпочинку. На сніданок можна приготувати млинці з сиром, омлет, різні салати, а під час обіду перекусити бутербродами, зробленими у нас, в домашніх умовах. Вечеря також складається з їжі домашнього приготування. В меню у нас є всі гарніри, вареники, юшка грибна, деруни, бануш, борщ, картопля смажена, пюре, салати. Дорогою через населені пункти, при бажанні, зможете відвідати гуцульський ресторан і насолодитися колоритом і сервісом, національною кухнею. Але це не буде входити у вартість туру — ми вас забезпечуємо їжею з запасом на базі і в дорозі. Сніданки та вечері на базі і бутерброди у дорозі входять у вартість велопоходу! Завжди є можливість коригування, наприклад, для вегетаріанців.

Якими дорогами ми будемо їздити?
Ми будемо пересуватися як по асфальту так і по грунтових дорогах та лісових стежках. Карпати — гірська місцевість, а тому часто доводиться підійматися вгору і, відповідно, обережно спускатися. На деяких ділянках доводиться навіть іти пішки та штовхати велосипед, піднімаючись кам’яними «сходами» на чергову вершину, з якої відкриваються дивовижні краєвиди.
Рухатись автомобільними шляхами ми будемо, притримуючись краю дороги, не заважаючи автотранспорту, відповідно він не буде заважати нам.

Чи буде електрика на місці проживання?
В садибах є електрика, 220 вольт.

Чи буде WI-FI на місці проживання?
На місці проживання є WI-FI але зона покриття не покриває всю територію та можливі перебої з інтернетом.

Чи буде на маршруті мобільний зв’язок?
Мобільний зв’язок на базі стійкий. На маршруті можуть бути перебої. В умовах Карпатських гір більш стійкий зв’язок встановлюється на вершинах, а ось у низинах його може не бути зовсім. Всі українські оператори GSM-зв’язку надають роумінг на території Україні. Як правило, стільникові оператори мають декілька партнерів. До якого з них підключення буде вигідніше, краще запитати перед від’їздом в офісі своєї телефонної компанії. Заодно і з’ясувати, чи включена у вас послуга міжнародного роумінгу. Як варіант, ви можете придбати сім-карту будь-якого українського мобільного оператора, знаходячись у Карпатах.

Які речі необхідно взяти з собою?
Список особистих речей знаходиться на сторінці Деталі участі у списку необхідних особистих речей.

Яку валюту брати з собою?
Національна валюта України — гривня. Але беріть ту, яка у вас є: рублі (RUR), долари (USD) або євро (EUR). Обмінники є біля залiзничного вокзалу в Iвано-Франкiвську, але вони відкриваються після 9:00. В Карпатах теж буде можливість обміняти валюту в Яремчi, Ворохтi або на Буковелі, але тільки в робочі дні, на вихідні всі банки закриті. За законами України при обміні валюти треба надавати паспорт.

Яка погода очікується в Карпатах під час велопоходу?
Клімат в Карпатах досить мінливий. Вранці може світити сонце, в обід випаде дощ, а до вечора знову сонечко виходить з-за хмар, тому потрібно взяти з собою одяг на випадок спеки та холоду. Коливання температури також дуже різкі, денна може сягати 25 тепла, а в ночі опуститись до +10. Одяг вибираємо в день поїздки, в будь-якому випадку беремо з собою легенькі дощовики.

Що робити у випадку дощу?
Є багато варіантів — залежить від ситуації. Якщо ми ще не виїхали з бази, можемо зачекати, доки дощ закінчиться, або виїхати, одягнувши дощовики. В разі сильної негоди, за бажанням групи, залишаємося на базі та обираємо, чим зайнятись (посмажити шашлички під накриттям або щось інше). Якщо ми вже в дорозі, то знаходимо укриття, а коли дощ не сильний, то продовжуємо шлях в дощовиках або скорочуємо маршрут та повертаємося.

Інструктор не керує погодою, від нього не залежить, чи піде дощ, чи буде спекотно чи холодно, тож не псуймо собі і йому настрій.

Які ціни на їжу, сувеніри тощо, скільки грошей брати з собою?
Грошей краще взяти більше, ніж розраховуєте витратити — надлишок завжди можна привезти назад. Озвучу тут думку відомого мандрівника Ю.Сенкевіча. У відповідь на прохання дати пораду тим, хто збирається в подорож, він сказав: «Беріть у два рази менше речей і в два рази більше грошей…»

Чи можу я приїхати зі своїм велосипедом?
Звичайно, ви можете приїхати зі своїм велосипедом та спорядженням. Вартість туру буде дешевше.

На якому велосипеді можна приїхати?

1. Велосипед має бути призначений для катання по бездоріжжю (гірський велосипед , Mountain bіке, МТБ).
2. Велосипед має бути справним; технічний стан всіх деталей неповинен викликати сумнів, а сумнівні бажано замінити на нові, або взяти з собою. (Найближчий веломагазин знаходиться на відстані 70 км від нас).

Не беріть велобаул (велосумка), адже велосипед доводиться часто піднімати або переносити, а з баулом це не досить зручно. Краще взяти маленький рюкзак для кофти, куртки та бутербродів.

Бажано не брати контактні педалі — як показала практика, це небезпечно для здоров’я. Хіба що ви маєте великий досвід катання з контактними педалями.

Як перевозити велосипед потягом? Збирати його в Івано-Франківську?
Велосипеди провозять в чохлі.

Чи можливо доїхати від Івано-Франківська до Микуличина на маршрутці разом із велосипедом?
Так, можливо. До нас часто приїжджають люди маршруткою з велосипедами. Але треба пiдiйти до водiя i домовитись, як ви будете перевозити велосипед в багажнику — чи в розiбраному вигляді, чи iн. Часто люди приїжджають у п’ятницю: вони їдуть з Івано-Франкiвська на велосипедi або зi Львова пасажирським поїздом Львів-Рахів, який прибуває до нас в п’ятницю о 21.30.

Як організована охорона велосипедів на маршруті?
На більшій частині маршруту немає необхідності якось паркувати свій велосипед. У тих випадках, коли проводяться екскурсії в людних місцях, велосипеди залишаємо інструкторові або зазвичай у охоронців на вході. На базі велосипеди зберігаються в велогаражі під ключем.

Що таке колиба?
Це дерев’яний будиночок пастухів, побудований місцевими жителями в горах, що слугує відмінним укриттям для туристів. Ще так називають придорожні ресторани, де є відкритий вогонь. Гостинність в Карпатах необмежена, особливо в горах вас завжди вітатимуть місцеві пастухи і жителі Гуцульщини!

Із якого віку можна їхати в велотур? Чи є знижки для дітей?
Вік учасників має бути від 14 років. Знижки немає.

Чи потрібно додатково брати якісь гроші?
Розраховувати можна на 100-200 грн. на день для своїх особистих потреб, адже скоріш за все вам захочеться купити собі соку, води або якийсь сувенір на маршруті. Окремо оплачується тільки вхідний квиток на екскурсійні пам’ятки.

Яке медичне обслуговування в поході?
У інструктора є стандартна аптечка для надання першої допомоги. Але кожному обов’язково потрібно мати свою аптечку з індивідуальним набором медикаментів.
У разі вибуття учасників туру з маршруту внаслідок отриманої травми, причиною якої стало недотримання правил поведінки на велосипеді, чи відмова за власним бажанням, вартість туру не повертається.

Хто такі Гуцули?
Гуцули — етнографічна група українців, що живуть у Карпатах, нащадки найстародавнішого племені літописних уличів.

Що таке радіальний маршрут?
Маршрут радіальний – шлях пересування, під час якого турист перебуває на туристичній базі, реалізуючи програму походів та екскурсій з одного туристичного центру. Радіальний маршрут починається і закінчується в тому самому географічному пункті перебування. Розташовуючись у ньому, турист подорожує в інші пункти повертаючись в одне й те саме місце.

Будуть дуже круті підйоми, хочеться покататись а не вести велосипед збоку?
Маршрути проходять дорогами, де 99% шляху можна проїхати не злазячи з велосипеду. На шостий та сьомий день прийдеться часто йти пішки на підйомах.

Недоречні запитання та зауваження: підбірка за 7 років :)

— Я зроблю оплату в кінці туру, може мені не сподобається.
— А скільки ще їхати, а коли ми приїдемо, а скільки кілометрів (кожні 5 хвилин)?
— Давайте краще поїдемо на Говерлу.
— А чому на цьому маршруті сонце в очі світить?
— Хіба це водоспад? От я бачив водоспад!
— Чому в мене засмагла тільки ліва частина тіла?
— А я не знала, що буде важко, я подивилася на сайті — фотографії гарні.
— Не хочу туди їхати, я вже там колись був.
— Тут немає велодоріжок?
— Я не взяв спортивного одягу, я буду кататись в джинсах і шкірянці.
— Можна не одягати шолом? Я в ньому смішно виглядаю.
— Поставте мені одну передачу, я дома не переключаюсь.
— Я не взяла теплого одягу, я не думала, що в Карпатах літом може бути так холодно.
— Я не хочу велосипед такого кольору.
— Це ми не хочемо, це ми не будемо, я це вже бачив, це не цікаво. Ой, а чого ми так швидко повернулися?
— Ну чьо, долга єщьо?
— Давайте швидше їхати, ні повільніше, нехай як було.
— Что ви разгавариваєтє между сабой на свайом дебільнам язикє?
— Можна у вас на прокат взяти велосипед? Бо мені мого велосипеда стало шкода.
— Хіба вам подобається їздити, коли так трясе?
— У мене вдома кращий велосипед.
— Чому падає дощ, він надовго, коли закінчиться?
— А в Альпах всюди доглянуті велодоріжки.
— У вас немає радянського велосипеду, щоб без цих всіх наворотів?
— Ми хочемо зразу в гори. Та ну нах ці гори, повертаємося на асфальт.

Написати відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Микуличин – скелі Костел – гора Рокита – полонини – гора Маковиця – Микуличин


Зранку снідаємо і знову сідаємо на велосипеди. Маршрут починається біля моста через річку Прутець. Уздовж річки рухаємося до скель Костел, асфальт швидко закінчується, та починається важкий підйом на гору, але про труднощі нам допомагають забути ягоди, які ростуть обабіч дороги. Далі їдемо на гору Рокита. Тут у гуцульській колибі познайомимося з пастухами та скуштуємо справжнього полонинського сиру (будз, вурда) й масла. На вершині фотографуємося, обідаємо і рухаємося через мальовничі полонини на гору Маковицю, спускаємося в Ямну і їдемо до місця проживання.

Цікавинки дня:
Гора Костел (Костьол): вивершується потужною скелею.
Гора Рокита (1111 м н.р.м.): (вiдео) у ясну погоду з гори Рокита видно ледь не половину Гуцульщини та навіть її «ворота» — покутське місто Коломию, а також обласний центр Прикарпаття — Івано-Франківськ. А з інших вершин її можна безпомилково знайти за чітким орієнтиром — потужною ретрансляційною вежею.
Гора Маковиця: вершина Маковиці і її схили покалічені траншеями окопів, виритих ще в часи Першої і Другої світових воєн. Тут відбувалися тяжкі бої. А на горі Смерічок, одній з вершин хребта, що тягнеться від селища Делятин та вершини Малевої до вершини Лисини-Космацької від артилерійського вогню росіян загинуло багато румунських вояків. Жителі з ближніх сіл у свята ходять на гору Смерічок молитися. Ще дотепер знаходять стріляні гільзи від рушниць і гармат, а корпуси гарматних снарядів гуцули використовують як ковадла для клепання кіс.

Рельєф гірський, ґрунт / камінь / асфальт 5%. Протяжність 25 км.

Від ₴ 3,600.00
за Adult

Факти подорожі

  • Без
  • 20 Учасників
  • 16
  • 100

Останні коментарі

    Категорії

    Trip advisor

    Останні повідомлення